  • Data: 2010-03-22 08:10:57
    Temat: Re: Sady wysylaja policje 'na drzewo'
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To 3maj kluczyki "przy dupie" ;)
    > Sądzisz, że policja i sądy mają jakieś problemy z tym związane?
    > Przepis jest prosty jak budowa cepa. Masz wiedzieć kto dysponuje twoim
    autem
    > i tyle. Nie wiesz, płacisz.

    ale sa przypadki ze nie wiesz.

    Prosty juz przytaczany tu przyklad: wlascicielem pojazdu sa 3 osoby. Jednej
    nie ma (bo w szkole), drugiej nie ma (bo w pracy), trzecia sobie pojechala.

    Pierwszy i drugi wspolwlasciciel moze nie wiedziec, ze ta trzecia jezdzi
    autem. Do tego nie ma mowy o tym aby Ci 2 wspolwlasciciele "udostepnili"
    auto. Trzeci wspolwlasciciel korzystal z niego chyba z samego faktu, ze jest
    wlascicielem i posiadaczem. Nie ?

    Wiec jak tych co sa w pracy czy w szkole zapytamy "kto?" to walimy mandat bo
    nie wiedzieli ?

    Icek