  • Data: 2010-03-19 15:09:53
    Temat: Re: Sady wysylaja policje 'na drzewo'
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF wrote:

    > Nie mam obowiązku idąc do szpitala dawać komukolwiek kluczyki
    > i dokumenty do ręki. Cała rodzina wiedziała gdzie leżą i wiedziała
    > że w przypadku potrzeby mogą z niego skorzystać.

    Przeciez w ustawie jest zapis "chyba, ze nie mogl temu zapobiec".
    Wiadomo, ze jak jestes w szpitalu, to nie masz kontroli nad samochodem.
    To nie ta opcja.
    Natomiast nic nie zwalnai cie od obowiazku wiedzenia kto bierze
    samochod, jesli mozesz sprawowac nad samochodem kontrole.

    Jesli nie jestes w stanie kontrolowac kto bierze kluczyki z szuflady,
    nie trzymaj kluczykow w szufladzie.
    PORD jest jasne w tym temacie.
    Tak masz sobie zorganizowac dostep do samochodu abys jak wlasciciel
    wiedzial kto go wzial.
    Jak to zrobisz. Twoja sprawa. Ustawa ani nie nakazuje ci prowadzenia
    jakiejkowleik pisemnej dokumentacji, ale w zaden sposb cie od tego nie
    zwalnia.

    > Oni też sugerowali że mogę dostać, od razu odpowiedziałem że nie przyjmę
    > takiego mandatu.

    prawo nieprzyjecia mandatu masz zawsze.

    > A ja ci przypomnę że sąd może mnie ukarać grzywną ale może też
    > uznać że nie popełniłem wykroczenia nie zostawiając oficjalnego
    > pełnomocnika w sprawie używania samochodu idąc do szpitala.

    moze, ale tego nie wiesz, wiec nie przyjmujac mandat sam musisz
    rozwazyc co jest dla ciebie lepsze.

    O szpitalu bylo powyzej.