  • Data: 2011-12-10 02:49:29
    Temat: Re: Sądy Tuska
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jbu5f7$5su$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > To co na filmie jest bez sensu - właśnie zachowanie policjanta. Ono jest
    > po prostu irracjonalne.

    No i co z tego, ze jest irracjonalne.? -powinieneś chocby z doswiadczenia
    zawodowego wiedzic, że ludzie (w tym takze policjanci) działają pod wpływem
    emocji i poddają się czasem nastawieniom psychicznym.
    Czy np. morderca z Łodzi, Ryszard C. działał racjonalnie? On poddał się
    naciskowi mediów szczujących od miesięcy na "wroga pisiora".
    Czy ci, co tu w internecie wzywają do fizycznej rozprawy z "moherami"
    działaja racjonalnie ? -przynajmniej w części nie. Czy ci np. co zyczyli mi
    smierci (a były takie dosłowne wypowiedzi!) bo im sie moje poglady nie
    podobają działali racjoonalnie ? - tez nie, ale wmówiono im, ze jesli ktoś
    inaczej niż dano im do wierzenia myśli, to szkodnik i wróg.
    Czy policjanci aby sa całkowicie odizolowani od podobnej indoktrynacji?-
    smiem twierdzić, że wprost przeciwnie, na co dowodem sa np ostatnie
    nagrania z ich reakcji na zachowania kibiców i wypowiadane tam opinie.