  • Data: 2019-06-22 18:04:23
    Temat: Re: Sąd w Piasecznie uniewinnił Piotra Najsztuba
    Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 22 Jun 2019 12:32:50 +0200, u2 napisał(a):

    > opinie biegłego kosztują, a swoje analizy mogą być niemożliwe bez
    > dostępu n.p. do samochodu
    >

    > btw potrącona kobieta zmarła rok temu, w telewizorni powiedzieli, że na
    > raka, ale ja nie jestem pewny czy wypadek nie przyczynił się do
    > przedwczesnego zgonu, oprócz poważnego urazu czaszki, były złamane żebra
    > i inne kości

    A ile warta jest godność osoby i jej życie?

    A kto broni dostępu do samochodu?

    W tym przypadku konieczna jest opinia/ekspertyza
    interdyscyplinarna
    tj
    wydana przez dwóch ekspertów:
    - jeden z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych --- od ok 2000,-
    - drugi z zakresu medycyny --- od ok 1000pln.
    Razem ok. 3000 netto + podatek.
    Ostateczne koszty nie powinny przekroczyć 4500,-.
    bo sprawa nie jest skomplikowana.

    To nie jest dużo by mieć pewność, że zrobiło się wszystko.