    From: "zbyszek" <z...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sąd rodzinny tryb postępowania przyspieszonego
    Date: Tue, 6 Jan 2009 20:46:01 +0100

    > Ciekawe co by było gdyby chata sie spaliła... Fantazja małych dzieci nie
    > zna granic.
    >
    > Ile razy słyszałem ze dziecko pozostawione bez opieki zalało mieszkanie
    > wypadło przez okno ...
    >
    > Według mnie pozostawienie dziecka bez opieki w takim wieku jest
    > niedopuszczalne tylko nasza mentalność jest taka ze nie interesujemy się
    > nikim a później pretensje gdzie była matka gdzie był ojciec.

    > Starajmy się przewidywać.

    Każde dziecko jest inne i to rodzic doskonale wie. Pytanie nie
    było o mozliwe wypadki które mogą spotkać dziecko - słyszałem o dorosłym
    który utopił sie w wodzie po kostki, dorośli także mają wypadki samochodowe
    często z głupoty i brawury a jednak nie ma bezwzględnego zakazu
    jeżdzenia. Dzieciom także się to czasem zdarza ale wtedy winny jest zawsze
    rodzić.

    Jeśli ktoś wie o jakiś formalnych zakazach to proszę o informację.

    zbyszek