  • Data: 2011-02-07 21:04:36
    Temat: Re: Sąd bez ławników
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-07 14:34, BK pisze:
    > I liczylas na niewaznosc postepowania z uwagi na nieprawidlowy sklad
    > sadu?:)

    Nie. To, że tu zapytałam to nie oznacza, że na coś liczyłam.
    Moim zdaniem sprawa bez ławników sędzią to nie sprawa. Sędzia może robić
    co chce.
    Obwiniony już jedną karę od dzielnicowego dostał (pieniężną zł za brak
    meldunku w wynajmowanym mieszkaniu obok mojego), ale narazie jeszcze nie
    wiem czy tego mu sędzia nie umorzył, bo mam mętlik w głowie. Otrzymam
    odpis wyroku z uzasadnieniem, paragrafami to się wgłębię w ten temat.
    Sędzia gadał na koniec dużo, operował paragrafami i dopiero jak będę
    miała w ręku wyrok z uzasadnieniem to się upewnię czego te paragrafy
    dotyczyły.