  • Data: 2003-06-03 20:58:29
    Temat: Re: Sąd Polubowny ds. Domen Internetowych
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Grupa prawo i naprawdę nikt nie potrafi mi tutaj pomóc ani wskazać
    kierunku
    > poszukiwań ?
    > To gdzie ja mam pytać jak nie na tej grupie ?
    > To co Wy tutaj robicie ? :-)

    Nie znam się na tym więc wiele nie pomogę ale skoro jesteś
    taki zdesperowany to powiem, że wydaje mi się iż jakiś czas
    temu czytałem (chyba w Rzepie) o jakichś prawnikach
    działających przy owym Sądzie Polubownym.
    Mogłem zresztą coś pokręcić więc najlepiej byłoby gdybyś
    sobie przeszukał ich archiwum jeśli nie dostaniesz lepszej
    informacji (bodajże "Prawo co dnia").

    Pix