  • Data: 2003-06-05 08:37:52
    Temat: Re: Sąd Polubowny ds. Domen Internetowych
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie pisałem nic o żadnej poradzie ani o tym że ma być bezpłatna.
    > Szukam prawnika, adwokata itp. znającego powyższe zagadnienie lub
    najlepiej
    > z doświadczeniem w celu zlecenia aby poprowadził moją sprawę oczywiście
    > odpłatnie.

    Przepraszam, wybacz, jestem tylko kobietą;-(
    Jeśli mogę coś zasugerować, to zobacz tutaj: http://www.prawnicy.pl/ na tej
    stronie "reklamują" się różne kancelarie prawne w bardzo fajny sposób -
    podają od razu w czym się specjalizują, kogo obsługują, a także (w
    większości) piszą z jaką sprawą do którego konkretnego człowieka w ich
    kancelarii "uderzyć".
    pozdrowionka;-))
    ewcia