    From: "Czapla" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sąd Grodzki - przekroczenie prędkości
    Date: 18 Jan 2005 14:59:39 +0100

    > Na to wyglada. Tak debilnej dresiarskiej argumentacji juz dawno nie
    > czytalem.

    Dlaczego zaraz dresiarskiej? Ja to odebrałem zupełnie inaczej. Jechał człowiek
    zgodnie z przepisami i chciał wyprzedzić jakiś pojazd. W momencie wyprzedzania
    jadący z przodu dres zaczął dodawać gazu (często się takie sytuacje zdarzają,
    na zasadzie "co mnie tu jakiś burak będzie wyprzedzał, zobaczymy kto tu ma
    lepszą brykę"). Widząc samochody jadące z naprzeciwka człowiek wpadł w panikę,
    dodał ostro gazu i zakończył manewr. Znaku mógł nie zauważyć bo był wtedy z
    lewej strony w stosunku do wyprzedzanego (może TIR?). Funkcjonariusze mogli nie
    widzeć tych manewrów i wlepili mandat. Czytając te wasze opinie odnoszę
    wrażenie, że nikt tu nie jeździł w życiu samochodem. A zdarzają się sytuacje
    naprawdę różne. Ja miałem kiedyś podobną sytuację - jeden burak jak zobaczył,
    że wyprzedza go Syrenka natychmiast dodał gazu. Momentalnie zrezygnowałem z
    wyprzedzania, a wtedy ten ćwok też zwolnił, tak, że nie mogłem nawet zjechać na
    prawą stronę. Na drodze naprawdę bywa różnie.

    "Przekroczylem 2x predkosc dla bezpieczenstwa". Buahaha.

    A co miał zrobić? Zderzyć się czołowo z jakimś Kamazem? Chyba lepszy już
    mandat...

    Pozdrawiam

    Czapla