eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSPAM › Re: SPAM
  • Data: 2010-04-03 17:23:39
    Temat: Re: SPAM
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "miodu" <o...@g...com>

    > ...
    > Pytanie zatem - skoro nie mogę się zalogować, bo wg informacji na
    > stronie, podany adres nie figuruje w bazie danych, jednocześnie
    > otrzymuję od firmy "ofertę", która wg mnie w tym przypadku jest już
    > spamem (wyraziłem zgodę, ale mój email już nie figuruje w bazie
    > danych, więc umowa nieważna), czy teoretycznie mogę ich za to pozwać,
    > i jakie byłyby w tym przypadku szanse na wygraną?
    > --
    >
    > A to ta właściwa baza ?


    Raczej innej bazy nie ma. Aby zarezerwowac bilet trzeba sie
    zarejestrowac, podajac imie, nazwisko, itp, i w koncu email. Nigdy i
    nigdzie indziej nie podawalem mojego maila jak tylko przy rejestracji
    (w ktorej wyrazalem zgode na otrzymywanie badziewia) i kolejnych
    logowaniach. Do czasu gdy nie moglem tego dluzej robic.
    --
    No tak, ale to nie znaczy, że istnieje jedna baza. Mogą przecież istnieć
    dwie i w obu na podstawie tej samej rejestracji jakieś dane. Z jednej
    wyparowały, w drugiej utrzymały się. Nie miałeś okazji zażądać zaprzestania
    przetwarzania swoich danych. Jest tylko zasadnicze pytanie czy oni w ogóle
    mogli je przetwarzać skoro już umowę zarealizowali. Może wymogli na Tobie
    taką zgodę...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1