  • Data: 2002-07-12 12:43:36
    Temat: Re: SPADEK
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "sky"
    > Witam!
    > Okazało się że mam w spadku działkę.

    Sadzac po punkcie 2 to jeszcze sienieokazalo....

    > Pytanie 1
    > Słyszałem że po kuzynach można dziedziczyć z tym że % podatku jest większy
    > niż w linii prostej, czy ktoś wie jaki to procent?

    Po kazdym mozna odziedziczyc...
    po kuzynie % jest wiekszy niz po rodzicach,
    procenty sa w tabeli takie, jak przy darowiznach...

    > Pytanie 2
    > Jaka jest procedura wszczencia sprawy spadkowej?

    Nalezy do sadu zlozyc wniosek o stwiierdzenie nabycia spadku
    wskazac osoby spadkobiercow
    dostarczyc odpowiednie dokumenty (ew testament) ...i to juz chyba
    wszystko...
    Acha jeszcze trzeba oplacic.

    Boguslaw