eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego. Znaczy się w cerkwi i synagodze też?Re: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego. Znaczy się w cerkwi i synagodze też?
  • Data: 2024-08-06 22:04:43
    Temat: Re: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego. Znaczy się w cerkwi i synagodze też?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co wnosi do sprawy "akt apostazji"? Jak ktoś nei wierzy w Boga, albo nie
    > wierzy w te sakramenty, to jaki sens jest z tym walczyć? Oczywiście
    > można, ale to komuś już się naprawdę musi setnie nudzić.

    Bo ja wiem? A jakby ciebie zapisali do dajmy na to partii komunistycznej
    twierdzili że jesteś komunistą a twoim zwierzchnikiem jest szef tej
    partii? I ponieważ większość obywateli należy do partii to należy im się
    subwencja oraz nauczanie komunistyczne w szkołach (dla chętnych)? Albo
    do związku magów z podobnym skutkiem? Albo (nomenomen) nie dajboże do
    związku pedofili?

    > I co z tego konstruktywnego wynika?

    Przywileje dla "twojej" organizacji wynikające z konkordatu.

    > Po urzędowym stwierdzeniu, że jest o
    > jednego wierzącego mniej Watykan się rozpadnie?

    Nie ma znaczenia - nie chcesz tego sygnować, a Watykan twierdzi że
    jesteś członkiem ich związku.

    > No to już ich problem.

    No właśnie oni z tym nie mają problemu:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!