eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego. Znaczy się w cerkwi i synagodze też? › Re: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego. Znaczy się w cerkwi i synagodze też?
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego.
    Znaczy się w cerkwi i synagodze też?
    Date: Fri, 9 Aug 2024 20:21:03 +0200
    <v8qhtu$rf2$1@news.chmurka.net> <v8qjcv$mi0$2@news.chmurka.net>
    <dUcsO.90559$XVc9.35226@fx15.ams1> <v8sj51$aem$2@news.chmurka.net>
    <v2msO.68055$TJ_f.12875@fx12.ams1> <v901ji$d8h$1@news.chmurka.net>
    <MRSsO.164788$XVc9.101759@fx15.ams1> <v91lu8$d8g$3@news.chmurka.net>
    <v92nbr$85p$1@news.chmurka.net> <a...@w...eu>
    <v92pkg$85o$3@news.chmurka.net> <v92upr$eje$2@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <v934t6$eje$14@news.chmurka.net> <v94ekq$1av13$1@portraits.wsisiz.edu.pl>

    > Odpływ jest. I będzie. Przyczyną jest sposób traktowania lekcji religii.
    > Znajomy ksiądz, gdy wprowadzano lekcje religii do szkół, był przeciw i w
    > dłuższej perspektywie przewidywał taki odpływ. Nawet jak ma silną wiarę,
    > to czasem konfrontacja z kiepsko prowadzoną lekcją religii to problem, a
    > gdy to tak umasowiono, zwiększono ilość tych lekcji, to efekt jest jaki
    > jest.

    Dla odmiany powiem, że ja w liceum chodziłem na religię jako "wolny
    słuchacz". Nie zapisałem się, religia była w okienku (po niej miałem
    fakultet). Katecheta (świecki) był na tyle fajny że po prostu we trójkę
    zostawaliśmy bo on ciekawie gadał i chyba uważał że nasz sprzeciw w
    dyskusji jest ciekawszy niż milczenie tych cielaków;)

    Ps - jeśli bóg by istnial to musiałby być niezłym chujem - ten całkiem
    dobry i porządny człowiek zginął w wypadku i to wcale nie miłą i szybką
    śmiercią:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!