eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSMTS Astral - czy wolno wbrew statutowi i umowie odłączyć członka bo Prezes poczuł się urażony? › Re: SMTS Astral - czy wolno wbrew statutowi i umowie odł?czyć członka bo Prezes poczuł się urażony?
  • Data: 2002-04-26 08:33:53
    Temat: Re: SMTS Astral - czy wolno wbrew statutowi i umowie odł?czyć członka bo Prezes poczuł się urażony?
    Od: "matusm" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na stronach http://tvastral.republika.pl/ zamie?ciłem już zeskanowany
    Statut
    > i Umowę o dostęp do internetu.
    >
    > PoradĽcie co dalej? i jak uchronić przed tym innych? Może nieobiektywnie
    > patrzę ale wydaje mi się iż jest to niezgdone z prawem i podlega chyba
    nawet
    > próbie wyłudzenia gdyż maj? zapłacone do końca miesi?ca a nie dostarczaj?
    > usługi.
    > pozdrawiam'
    > tvASTRAL
    > 505726020

    Teraz sie wczytalem

    Generalnie to w "Astralu" brakuje webmastera

    Jest potrzebna strona podobna do Twojej z informacjami
    konfiguracji,tv-internet, informacjami
    osiedlowymi wlacznie z platnymi reklamami itd
    przynajmniej raz w miesiacu uaktualniana

    Moja historia
    to przylacznenie do sieci w grudniu2001r
    Po oplaceniu stosownych naleznosci przyszedl mlody
    czlowiek ktory wywiercil dziurke w scianie i doprowadzil do mieszkania
    kabelek.Na nic sie zdalo
    atakowanie tego czlowieka o odpowiedzi sposobu przylacza i
    dlaczego nie mam lacza chociaz wtyczke wlozylem do gniazda karty
    sieciowej

    Stanowczo twierdzil ze jest tylko od wiercenia dziurek
    i nawet wezwany telefonicznie jego szef nie byl w stanie udzielic
    zadnej odpowiedzi o parametrach
    czy sposobu przylacza.Zostalem odeslany do osiedlowego informatyka
    ewentualnie do wsparcia
    zaplecza "Astralu" z piwnicy wolnoistojacego pawilonu przy ul.Dabrowki
    /redystrybucja -sklep komputerowy/
    Teraz przez kolejne cztery dni bylem przekonywany
    przez tego informatyka ze moja karta sieciowa skoro nie zostala
    zakupiona we wspomnianej piwnicy to nie nadaje sie do sieci
    Astralu.Bedzie wszystko dzialalo jezeli u nich kupie
    karte Com3 lub inna ale u nich.Poniewaz mam komputer juz od 10 lat a
    przez tepse uzytkuje internet
    od 6 zaczalem watpic w swoje doswiadczenia
    i dopiero po konsultacjach z trzema informatykami
    TPSA i dwoma PKO wrocila mi wiara.Dodatkowo
    przetestowalem trzy inne karty sieciowe w tym com3
    ale nadal nic nie dzialalo bo nie pochodzily z piwnicy
    sklepu przy ul Dabrowki Dopiero widok trzech innych kart przekonalo
    osiedlowego informatyka
    do mojego komputera i umiejetnosci skonfigurowania
    komputera .Cztery karty nie dzialaly!!!!!!!! Chociaz
    w TPSA i PKO byly uznane za sprawne

    Teraz niemal za dotknieciem czarodziejskiej rozdzki
    wszystko zaczelo dzialac i dziala (wolno sciaga pliki
    w ciagu dnia) do chwili obecnej bez wiekszych zastrzezen

    Wracajac do tematu to jezeli Pan nie jest w jakis
    sposob zwiazany z "Piwnica" to nie widze
    wiekszych mozliwosci na wlaczenie sie do uatrakcyjniania oferty
    astralowskiego internetu
    Tu chodzi o pieniadze i szukanie ludzi bez przetarcia
    technicznego z internetem z ktorych mozna wycisnac
    dodatkowe oplaty ---Ze mnie nic nie wycisneli ale
    stracilem jak pamietam tydzien na zbedne konsultacje
    i zawracanie ludziom glowy
    Przewiduje rozwoj internetu w miare powiekszania
    umiejetnosci obecnych administratorow i podwyzszania oplat .TU CHODZI
    o pieniadze
    ktore nie ida w parze z umiejetnosciami czy mozliwosciami

    Musze tez powiedziec ze obecne lacze przez
    "Astral" spelnia moje oczekiwania ale
    ,,,,,moze przez kable elektryczne .Chyba bedzie
    kiedys wybor uslugodawcow z korzyscia dla odbiorcow

    ps .staly adres IP cos daje???
    jakis przyrost predkosci???

    --
    Pozdrowienia