  • Data: 2006-09-08 20:07:21
    Temat: Re: SM może odciąć wodę i CO, gdy ten nie płaci?
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli nie płacisz za media, to dlaczego dostawcza mediów miałby je nadal
    > dostarczać?

    Kiedyś był podobny wątek, ale... nie pamiętam jakie były wnioski.
    W każdym razie co innego nie płacić za prąd a co innego w bloku (zakładam, ze
    jest jakiś tam blok, skoro jest SM) nie płacić za wodę.
    Z energetyką masz osobną umowę - nie płacisz to przyjdą i prąd odetną.
    Z tymi od wody i od centralnego umowy chyba nigdy nie ma żadnej - płaci SM i to
    ona ma umowę na dostarczanie ciepła i wody. No chyba że gdzie jest inaczej -
    ale wnioskuję, że tutaj jest to w czynszu płaconym SM.
    Więc nie bardzo rozumiem jak "formalno-prawnie" mieliby to zrobić: konserwować
    domofon też mieliby o jakąś tam część (jedno mieszkanie) mniej (bo to też w
    czynszu zwykle jest)? A winda? Nie jeździłaby na to piętro?
    Mnie się wydaje, że odciąć wody i ciepła SM nie może - a jakby mogli, to chyba
    by pierwsze to właśnie robili aniżeli bujać się do sądu. Czy nie?