  • Data: 2006-09-09 09:08:31
    Temat: Re: SM może odciąć wodę i CO, gdy ten nie płaci?
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Weź pomyśl odrobinkę...
    >
    > Normalnie nie ma możliwości odcięcia wody bez odcinania co najmniej
    > całego pionu.

    Tutaj raczej nie myślenie jest problemem, a brak umiejętności... czytania;D
    Przecież napisał, że technicznie jest to możliwe.
    Sam widziałem u kumpla w nowym budownictwie robią tak, że każde mieszkanie ma
    swoje zawory, swoje liczniki (zwykle na zewnątrz mieszkania), więc to zwykle 5
    minut roboty. I nawet właściciel niepotrzebny.
    A jeśli to stare budownictwo, to faktycznie - cały pion by trzeba odciąć więc
    to nierealne.
    Jednak z tego co wyczytałem, jest dokładnie odwrotnie. Też polecam lekturę...
    dokładniejszą.