  • Data: 2004-11-06 19:10:47
    Temat: Re: -- SKAZANY W CUDZEJ SPRAWIE ---
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik Bungo napisał(a) w wiadomości

    > Niestety prawda. Interweniowal juz Rzecznik Praw Obywatelskich i Minister >
    Sprawiedliwosci. Przyznali mi na pismie racje. Tylko ze nadal nie wiadomo,
    > jak "sprostowac" wyrok.
    > Wiem ze to niewiarygodne, ale to nie moja wina ze trafilem na takiego
    > .......... (wpisac wlasciwe slowo) sedziego.

    Nadal wątpię, ale gdy to prawda to jest dość proste rozwiązanie:
    - jeśli to tylko błąd pisarski, czyli w rzeczywistości postępowanie toczyło się
    przeciwko innej osobie - to art. 105 kpk.
    - jeśli toczyło się w istocie rzeczy przeciwko Tobie - to art. 540 kpk -
    wznowienie postępowania z aragumatacją nowych faktów i dowodów lub kasacja RPO
    lub ministra sprawiedliwości - art. 521 kpk.

    --
    JOHNSON :)