  • Data: 2004-11-06 20:51:53
    Temat: Re: -- SKAZANY W CUDZEJ SPRAWIE ---
    Od: "Bungo" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Feanor" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cmjcdt$jem$1@news.onet.pl...

    > Pozostaje Strasburg i nagłośnienie sprawy w mediach.
    > Mógłbyś podać nazwisko i imię sędziego który sygnował ten wyrok?
    >
    > Pozdr.

    To Pani sedzia z Sadu Rejonowego w Sosnowcu. Nie pamietam niestety nazwiska,
    ale ustale, jak akta wroca od Rzecznika Praw Obywatelskich.

    Oczywiscie, ze skieruje skarge do Trybunalu w Strasburgu, ale pojawia sie
    inny problem - mozna tam skierowac sprawe przed uplywem 6 miesiecy od daty
    prawomocnego wyroku (oczywiscie po wyczerpaniu krajowej drogi odwolawczej).
    Tutaj sytuacja jest dziwaczna, bo nie mam zadnej drogi odwolawczej - nie
    bedac stronea nie moglem sie od niczego odwolywac. Na dodatek wyrok zapadl
    jakos na poczatku 2002 roku (dowiedzialem sie o nim przypadkiem)... Ale
    chyba masz racje - powinienem siasc do pisania tej skargi.

    RPO powiadomil mnie, ze Minister Sprawiedliwosco wystapil do prezesa Sadu
    Okregowego w Katowicach z pismem, zeby takie przypadki sie nie pojawialy w
    przyszlosci. Ale nadal nie wiadomo, jak sprostowac ten nieszczesny wyrok.

    Informacje do kilku redakcji prasowych wyslalem, ale nie wiem czy cos z tego
    bedzie - sprawa jest tak niewiarygodna, ze to ja wychodze na oszoloma, ktory
    nie rozumie prawa....

    pozdrawiam serdecznie:-))

    Bungo