  • Data: 2007-08-08 05:46:53
    Temat: Re: Rzekome przejście na czerwonym świetle.
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "e<>n" <n...@v...com> napisał w wiadomości
    news:f9ajbo$jel$1@news2.task.gda.pl...

    > 2. podnieś, że nie naruszyłeś żadnego z zakazów dotyczącego ruchu pieszych
    > (art. 14 ustawy)

    Pierdu, pierdu i dyrdymały.

    Art. 5
    1.. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są obowiązani
    stosować się do poleceń i sygnałów dawanych przez osoby kierujące ruchem lub
    uprawnione do jego kontroli, sygnałów świetlnych oraz znaków drogowych,
    nawet wówczas, gdy z przepisów ustawy wynika inny sposób zachowania niż
    nakazany przez te osoby, sygnały świetlne lub znaki drogowe.
    Jak jest 'stop" to masz stanąć a nie tylko się uważnie rozejrzeć. Tak samo
    jest ze światłem czerwonym.

    --
    Pzdr
    Leszek