    From: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rura w przedpokoju (bylo: slup na dzialce ;)
    Date: Sat, 5 Jul 2008 22:12:59 +0200

    wiadomości news:g4ohs8$5v2$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał

    > O czym tu dyskutować, skoro i tak zapłacisz śmieszne grosze?

    Po pierwsze nie ja, po drugie nie do konca grosze.

    > Co masz na myśli? Jeśli roi ci się, że "właściciele instalacji"
    > zabiorą je sobie z twojego lokalu i jeszcze zrobią to na swój koszt
    > to zapomnij.

    Nikt nie chce, zeby zabierali na zewnatrz. Zastanawiam sie (czysto
    teoretycznie!), jak sie maja austyczne efekty przemieszczania sie cudzego
    guana przez czyjas przestrzen, bez brania pod uwage tego faktu przy wycenie
    ;)

    > Raczej nie będzie. Mogą być w dokumentacji technicznej budynku,
    > ale nawet jak ich tam nie ma to niewiele to nie zmienia.

    Ja tylko zastanawiam sie jak wiejskie realia (w ktorych zyje) przekladaja
    sie na realia miastowe.

    Nie wiem jak z z woda i telefonami, ale w przypadku pradu - patrzac na
    orzecznictwo - cala moja wies mogla by mniej placic za prad ;->

    Z telefonami byly lepsze jaja: podlaczenie wywalczylem po zagrozeniu
    zaoraniem instalacji uwzglednionej na mapce, nie posiadajacej _sladu_ zgody
    poprzedniego wlasciciela w kwitach w Starostwie (bardziej poprzedniego
    wlasciciela nie bylo).

    sz.