eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRuch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo › Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
  • Data: 2008-10-31 07:50:57
    Temat: Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
    Od: "Steel" <d...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Trudne? Nic. Bzdurne? Prawie wszystko.

    Andrzej to ze ty akurat tak myslisz nie znaczy ze jest to "bezwzglednie
    prawda"
    Jak juz wielokrotnie udowodniles twoje teorie czesto mijaja sie z prawda..

    Poczytaj jeszcze raz co nakazuje ta strzaleczka namalowana na drodze i
    skoncz pipeprzyc ze autor mogl sie spodziewac ze gosc pojedzie prosto, skoro
    nie bylo zadnej mowy o zmianie organizacji ruchu na tym skrzyzowaniu a
    pozniejsze ogledziny potwierdzily to!

    > I tutaj właśnie uporczywie bredzisz - pojawia ci się urojona zmiana
    > *kierunku* jazdy.

    W koncu musial wrocic na pas ktory pozwala mu jazde na wprost.
    Wiec jesli lamie przepisy to powinien to zasygnalizowac, by zagrozenia nie
    stwarzac a jego zamiary byly jasne.

    To zupelnie jak z karetka (na sygnale ze swiatlami) na skrzyzowaniu...
    ktorej obowiazani jestesmy pierwszenstwa ustapic, ale jednak gdy lamie ona
    przepisy musi zachowac sie tak by nie stwarzac zagrozenia w ruchu, bo w
    przeciwnym razie wine poniesie kierowca karetki. Bo uprzywilejowanie nie
    daje bezwzglednego prawa przejechac na czerwonym czy wymuszania
    pierwszenstwa.

    Steel