eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRuch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo › Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
    From: "Steel" <d...@K...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
    Date: Wed, 29 Oct 2008 08:28:06 +0100

    > rzeczywistym i tak masz psi obowiązek ustępować pierwszeństwa jadącym
    > prosto.
    >
    > I do zdarzenia doprowadziło właśnie to, że się do tego nie
    > zastosowałeś.

    Ciekawe pozniewaz kolo jadacy lewoskretem mial obowiazek skrecic w lewo!
    (jak widac na rysunku oba lewoskrety sa na przeciw siebie)
    Autor watku co najwyzej nie zastosowal zasady ogdaniczonego zaufania i
    szczegolnej ostroznosci.
    Nie mial prawa wiedziec ze gosc skreci de facto na prawo zmieniajac pas na
    srodkowy na srodku skrzyzowania!!
    Gosc co do niego wjechal nie zastosowal sie do znaku nakazu ruch w lewo na
    pasie TYLKO DO TEGO przeznaczonym!

    > Co za szmata... Nie dość, że spowodował kolizję, to jeszcze chce komuś
    > złośliwie dowalić... Przeprowadź śledztwo czy pasy miał zapięte!
    > Kontrolę skarbową na niego napuść - może dochody ukrywa!

    Andrzej skoncz z tymi obrazliwymi tekstami. To juz jest zalosne. Ciagle
    kogos obrazasz...
    Jak nie chcesz komus pomoc to choc go nie obrazaj.Bo chamskimi tekstami
    wcale nie dowodzisz ze masz racje.

    Byc moze zawinily w tym zdarzeniu rozniez sluzby ktore wylaczyl srodkowy pas
    ruchu nie dajac odpowiedniego znaku by omijac go z PRAWEJ strony co jest
    zdecydowanie bardziej bezpieczne.

    Steel