  • Data: 2010-07-09 18:08:10
    Temat: Re: Rozwod za porozumiem stron bez podzialu majatku ?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i17o71$ieh$8@inews.gazeta.pl...

    > jak najbardziej. co było wspólne wspólne pozostanie.
    >

    > W zasadzie nic bardzo wartosciowego nie wypracowalismy,
    >
    > No to właśnie podzieliłeś.

    > Lepiej od razu podzielić i mieć z głowy.
    > Żeby ci za 25 lat eks nie wypomniała, że połowa kasy ze sprzedazy tego
    > telewizora to jej sie należy.

    Same problemy, ja chce poprostu rozwod i tyle, niech spada i da mi
    spokoj. Nie chce sie bawic w orzekanie o winie bo to sie ciagnie, ciagaja po
    sadach dziecko itd. Z domu nie chce sprzetu zabierac bo i takiej potrzeby
    tez nie mam, wartosc przedstawia marginalna.

    Tylko jest pytanie, w takim razie. piszemy wniosek o rozwod za porozumieniem
    stron, a w nim, ze... strony nie roszcza do siebie spraw majatkowych czy cos
    takiego ? w sumie nie wiem jak to ujac.

    potem ze dziecko zostaje pod opieka mamy, ze zgadzam sie na takie a takie
    alimenty.

    PZDr
    Adam