    From: "ape" <a...@n...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwod - wina
    Date: Tue, 27 Dec 2005 00:22:05 +0100

    Użytkownik "Bartek:" <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> napisał w wiadomości
    news:dooleo$fql$1@news.onet.pl...
    > Piotrek wyskrobał(a):

    > Zobacz art. 60 Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.

    wow, bartek. jestes moim guru, a nawet hare krishna i kaszpirowski!!!
    :-) :-) :-)
    niemal od zawsze czerpalem prawo od dr hab lecha kaczynskiego, ale
    zrobie wyjatek dla ciebie :-)
    czy tak od siebie moglbys mi powiedziec jak to jest?
    ... jedna strona ma przyznane prawo do opieki nad dzieckiem
    ... druga strona jest zobligowana do placenia alimentow do rak strony
    wykonujacej opieke
    w mojej odpowiedzi nie ma ani slowa o matce czy ojcu.
    w KRiO (med. krio mi sie kojazy z podmuchem zimy) mowi sie o stronach
    czy do tej pory wszystko jest jasne?
    jesli tak - to zapraszam cie, bartku, do podniesienia rodzinnej rekawicy
    :-)
    ... a zapewniam cie, ze nie jest ona lekka :(

    --
    pozdro
    ape