    From: "www.sport1.pl" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwód - wasze doświadczenia i porady
    Date: Mon, 5 Mar 2007 21:20:29 +0100

    Witam ,jezeli nie wchodzi w gre zdrada i zwiazek z inna kobieta a pozycie
    stało sie udreko dla obojga to rozwod moze byc orzeczony na pierwszej
    sprawie. Niestety gorsza sprawa z majatkiem bo tu przewaznie jest ostra
    walka ale podział i sprawy majatkowe po rozwodzie.
    Użytkownik "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:eshr54$8b0$1@news.onet.pl...