  • Data: 2007-02-12 14:32:15
    Temat: Re: Rozwod i kwestia dziecka i bylego meza
    Od: "-=\\\\Piotter//=-" <piotr_k_@precz_z_mielonka.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Feb 2007 15:10:18 +0100, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    >Widziałem, coś co daje do myślenia w porównaniu ze podanym stanem
    >faktycznym. Zacytuje: ""A" boi sie o zdrowie dziecka i o jego psychike i
    >ma do tego powody !!" .. itd.
    To moze nie wyrazilem sie scisle. OK.
    Chodzi o wplyw tesciowej i nastawianie dziecka przeciw matce. Jak
    sadzisz co bedzie sie dzialo w glowce takiego chlopaczka, jak babcia
    bedzie sie do niego wrogo odnosila i bedzie slyszal ze mama jest
    glupia i ma jej nie sluchac ? To w najlepszym razie..
    Skoro walil takie teksty do dzieciaka w jej domu i w obecnosci A, to
    jakie rewelacje dzieciak uslyszy w jego domu ?