  • Data: 2007-01-01 20:52:33
    Temat: Re: Rozwód a brak pozycia??
    Od: "boguslaw" <b...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chełm OXY napisał(a):

    > No własnie że staram się z Nią rozmawiać a że zona jest pod wpływem rodziców
    > to nie ulega wątpliwości:(((
    > Z jednej strony kocham zonę i tylko z nią wiążęswoją przyszłość ale z
    > drugiej strony nie chcę jej uprzykżać zycia:((
    > Jesli chce już tego rozwodu to powinna spojrzeć na to wszystko
    > obiektywnie... ale niestety tak nie jest:((
    > Wina: moja w 100%, dziecko tylko zony:((
    > Nie wiem jak rozmawiać z nia wogóle, bo ja z nią porozmawiam a na drugi
    > dzień jest nakręcona przez rodziców przeciw mnie:(

    Spokojnie..
    Odpowiedz sobie na pytanie Angie - co Ci wlasciwie zona zarzuca.

    Bo tak rozwod w 100% z Twojej winy i zakaz widywania dziecka to sad "za
    brak pozycia" nie orzeka. I Zona pewnie to wie..
    To jest grupa "prawo" i zaraz mniektos op.... ale sytuacje ze
    dziadkowie chca miec doatkowe dziecko i za niego wlasnie sobie mnuka
    upatruja nie sa takie rzadkie. Postaraj sie dac zonie to, co ona teraz
    moze i tak osiagnac, i zaproponuj jej za to poczekanie ze sprawa o
    rozwod.

    Np 100% Twojej winy to prawie na pewno nie uzyskla... no chyba,ze
    zdrowonabroiles i nie chesz sie przyznac..
    Zakaz widywania - tez prawie na pewno nie...

    Wiec dowiedz sie co chce POZA TYM i zastanow sie czy sie poprostu na
    tone zgodizc..