  • Data: 2007-01-01 17:12:22
    Temat: Re: Rozwód a brak pozycia??
    Od: "Chełm OXY" <Indygo$2...@v...pl- skasuj $> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "boguslaw" <b...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:1167664208.595548.195040@a3g2000cwd.googlegroup
    s.com...

    "Niezaleznie jak zatwardziala i czy w ogole zatwardziala jest lepetyna
    pytajacego, zona dlugo nie uzyska rozwodu gdy maz bedziesie upieral
    przy tym, ze zone kocha a stan obecny jest wynikiem zlego wplywu ... ot
    chocby rodzicow... aleon jest przekonany ze toprzejdzie..

    Z drugiej strony nie jest w stanie do konca swiata odwlekac, jesli
    kobieta sie uprze..
    Wiec pozostaje rozmowa.. i wyjasnienie sobie co sie wlasciwie stalo..."

    Dzieki Boguś:)
    No własnie że staram się z Nią rozmawiać a że zona jest pod wpływem rodziców
    to nie ulega wątpliwości:(((
    Z jednej strony kocham zonę i tylko z nią wiążęswoją przyszłość ale z
    drugiej strony nie chcę jej uprzykżać zycia:((
    Jesli chce już tego rozwodu to powinna spojrzeć na to wszystko
    obiektywnie... ale niestety tak nie jest:((
    Wina: moja w 100%, dziecko tylko zony:((
    Nie wiem jak rozmawiać z nia wogóle, bo ja z nią porozmawiam a na drugi
    dzień jest nakręcona przez rodziców przeciw mnie:(