  • Data: 2005-04-21 06:36:07
    Temat: Re: Rozwod?
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zero inwencji, z - e - r - o.
    >
    > Jak sie postarasz to udowodnisz wszystko ;)[1]

    Pewnie, dziesięciu świadków, którzy dokładnie widzieli akty znęcania się
    znajdzie się na byle forum dla skrzywdzonych kobiet i w każdej takiej
    organizacji. Tyle, że postępowanie według mojej rady jest uczciwe, daje
    szanse na ukaranie gościa, daje dużo większe szanse na udowodnienie znęcania
    się na rozprawie rozwodowej i dodatkowo szansę na powstrzymanie tego
    procederu wcześniej.

    Pozdrawiam,
    Beniamin