  • Data: 2013-09-05 09:33:05
    Temat: Re: Rowerzystka skasowana przez faceta z deską
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 5 Sep 2013, hikikomorisan wrote:

    > Nie mogl. :)
    >
    > Inaczej wszystkie pojazdy powinny sie zatrzymac. Bo skoro mogą z łatwością
    > przewidzieć...

    No i w tych rzadkich przypadkach, kiedy dotyczy ich nakaz ustąpienia
    miejsca, dokładnie tak powinny robić.
    Coś Cię dziwi? ;)

    W "normalnych miejskich" warunkach dotyczy to w zasadzie wyłącznie
    torowiska i chodnika - widzisz torowisko, masz obowiązek ocenić
    czy nie "zajmiesz miejsca" tramwajowi, skoro WIESZ że teleportować
    się nie umiesz.
    Jednoślad jest uprzywilejowany, bo na ogół da rady gdzieś się
    schować, szczególnie w korku ;>

    > Tak jak ten, w którego wpierdolil sie smigajacy waleska...

    Nie, to był przypadek najzwyczajnieszego w świecie ustąpienia
    pierwszeństwa. Zwyczajnego pierwszeństwa, a nie miejsca.
    Już pisałem - znam całe trzy (z czego na jeden zwróciłem
    uwagę po wytknieciu na grupie ;>) przypadki obowiązku
    "ustąpienia miejsca", jak znasz jeszcze to dorzuć :)

    > i utracic leb ;)

    To już jest strzał właściwy ;) - bo to była ironia odnośnie
    porównania z bronią, skoro tak porównywać, to potrzebny jest
    przepis odpowiedni do "prawa użycia broni" :)

    > No ja wlasnie staram sie zeby inna byla, a ty mi nie dajesz ;)

    Sąd będzie Ci utrudniał na podobnej zasadzie ;)

    > Czaje sie pedzac z decha? ;) E co ty :)

    Niedawno był taki filmik - "pierwszenstwowy" przyspieszał
    i na tym polegało jego "czajenie się" :]

    > Moge jeszcze uzywac sygnalow swietlno (migajaca lampka) dzwiekowych
    > (terkoczacy dzwonek).

    Skoro jest niebezpieczeństwo... kiedyś tak zgodziłem się z TIRmanem
    odnośnie wyprzedzania jadących nie-po-DDR: jeśli trąbi *PRZED*
    wyprzedzeniem celem ostrzeżenia, to mu się chwali, co innego
    jak trąbi PODCZAS :> :P

    pzdr, Gotfryd