  • Data: 2007-07-08 19:45:32
    Temat: Re: Rowerzysta a prawo drogowe
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A, jak widać, nawet posiadanie (?) prawka, niezbędnego do kierowania
    > samochodami, przez osoby takie jak 'pawelj' nie gwarantuje znajomości
    > przepisów - co wyraźnie widać w jego wypowiedziach...

    Andrzeju co do mojej znajomości prawa to przyznam ci że dość dokładnie
    przeczytałem pord do piero po twoich postach.
    Jaka jest moja znaojomość przepisów? Myślę że nie inna niż 99% kierowców z
    ponad 10 letnim stażem pj.

    Prawko posiadam. Jeżdzę różnego rodzaju osobówkami robiąc rocznie ok 50 tys
    km. Przez 9 lat dostałem dwa mandaty. Za przekroczenie prędkości na terenia
    zabudowanym (o 6 km) i za niezauważenie znaku stop. (o 3 w nocy wyjeżdzałem
    z parkingu i tu był stop ale przejechałem a droga jakaś osiedlowa).
    Nie licząc roweru który mnie wrysował i jedne drzwi wgniótł ( i policja
    wbrew twojej opini orzekła jednak jego winę - to samo ubezpieczalnia) oraz
    wjecheniu busem w zadek mojego auta innych stłuczek nie miałem.

    Po pracy staram się prawie codziennie jeździć rowerem. Też mnie nikt nigdy
    nie potrącił.

    Większa znajomość prawa niż obecnie posiadam jest mi nie potrzebna. Twoje
    posty spowodowały że poczytałem pord jednak zdania co do sensowności
    zachowania rowerzystów nie zmieniłem.

    --
    pozdrawiam
    Pawełj