  • Data: 2007-07-06 08:02:44
    Temat: Re: Rowerzysta a prawo drogowe
    Od: AdamS <a...@w...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Buster wrote:

    > załóżmy hipotetyczną sytuację. Jadę sobie rowerkiem po ulicy, przy
    > prawym krawężniku. Nagle widzę przed sobą dziurę w jezdni, taką że jak w
    > nią wjadę na bank koło do wymiany. Ratuję się przed tym i skręcam ostro

    Zabrzmiało to tak jakbyś pędził rowerem ze 120 km/h

    > Większość kierowców stoi tak, że ja mogę przejechać tą prawą stroną.
    > Jednakże jakiś debil stanął tuż przy krawężniku. Ale mam miejsce, żeby

    Zapewne stanął tak żeby jakiś debil przeciskający się rowerem, nie
    mający wyobraźni i nie znający przepisów:
    1. nie porysował mu samochodu
    2. nie zatrzymał się równolegle przy chęci kontynuacji jazdy na wprost
    przy założeniu że kierowca skręca w prawo
    3. nie zatrzymał się równolegle i podczas ruszania tracąc równowagę
    poobijał samochód i samego siebie.

    --
    Pozdrawiam AdamS