    From: "J.S" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rower+piwko - co dalej?
    Date: Sat, 8 Mar 2008 09:46:47 +0100

    > Być może powodem jest to że 25 lat temu byłem młodym gniewnym a teraz
    > tylko
    > starym wkurwio...m ale mój opór i tzw. nieposłuszeństwo obywatelskie
    > wywołują tak denne i głupie wyroki jak zakaz używania mi czegoś do czego
    > używania nie potrzebuję niczyjej zgody..... wiesz.... załóżmy że jak sobie
    > pobaluje to mnie trochę rzuca po chodniku i nawet trochę za.... może
    > zabronić chodzenia na np. 6 m-cy? W końcu zagrożenie podobne!- Ukryj
    > cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    jak nie dostał zawiasów to o czym mowa?
    co mu niby zrobią jak go zatrzymają?
    odkrecą mu koło?
    poza tym nie sądze żeby ktoś się czepiał kiedy będzie trzeżwy.
    policjanci to też ludzie.
    a swoją drogą to na jazde rowerem też trzeba mieć pozwolenie.
    to sie nazywa"karta rowerowa" panie młody gniewny!...

    Jesteś tego pewien?