  • Data: 2006-08-27 11:57:00
    Temat: Re: Roszczenia praw autorskich sprzed 3 lat (strona www)
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    p...@g...com napisał(a):

    > Jesli nie ja, to moze chociaz studio, ktore jest autorem fontow jakich
    > tam uzylem? Ja licencje na nie posiadam - ten facet nie. Nie bedzie tez
    > mogl udowodnic, ze zrobilem mu ta strone ja, poniewaz nie ma na to
    > umowy, nie ma zadnej zaplaty, praktycznie jedynym sladem sa pliki
    > zrodlowe na moim komputerze i nazwisko w niektorych zrodlach.
    > A jesli nawet bedzie chcial sie wyprzec od zaplaty odszkodowania owemu
    > studio i przyzna, iz to ja jestem autorem tej strony, to tym lepiej!
    > Nie bede mu musial nic udowaniac.

    Wiesz, na dobra sprawe ja bym sobie odpuscil. W sumie niepotrzebne
    nerwy, a goscia i tak to nic nie nauczy. Niestety takie osobniki sa na
    tym swiecie i zawsze beda.

    Co do fontow to zapewne polskie sady nawet nie wiedza ze na fonty jest
    licencja. Przy kontroli oprogramowania nawet o to sie nie zapytali, a
    wartosc fontow bylo nieporownalnie wieksza od wartosci softu ktory
    sprawdzali (to tak na marginesie).

    pozdrawiam,
    Przemek O.