    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
    Date: Fri, 04 Jun 2010 09:32:56 +0200
    <4c0568fe$1@news.home.net.pl> <hu3rs6$6ua$2@node1.news.atman.pl>
    <hu3s5j$m8j$1@news.dialog.net.pl> <hu411h$7ir$3@node1.news.atman.pl>
    <hu41gc$pu9$1@news.dialog.net.pl> <hu44oj$82k$1@node1.news.atman.pl>
    <hu47b9$st3$1@news.dialog.net.pl> <hu5e72$ftd$1@node1.news.atman.pl>
    <hu67v2$trb$1@news.dialog.net.pl> <hu68du$uer$1@node2.news.atman.pl>
    <hu6b7i$vmh$1@news.dialog.net.pl> <hu6cte$ki5$1@node1.news.atman.pl>
    <hu6gm5$38i$1@news.dialog.net.pl> <hu6ilr$lcr$1@node1.news.atman.pl>
    <hu6jg8$4rc$1@news.dialog.net.pl> <hu8ird$v45$1@node1.news.atman.pl>
    <hu8nko$7k7$1@news.dialog.net.pl> <hu8v8r$17c$1@node1.news.atman.pl>
    <hu9438$ele$1@news.dialog.net.pl> <hu9ass$2ml$1@node1.news.atman.pl>
    <hu9cd5$jdb$1@news.dialog.net.pl>

    Dnia 2010-06-04 01:01, Użytkownik Jotte napisał:

    > Nie mogę. Takiego debila jakim ty jesteś nie umiem udawać.

    Owszem, za głupi jesteś na udawanie kogokolwiek, możesz tylko być sobą
    czyli "jesteś głupkiem, prostakiem i chamem"

    > Nie. Kretyna rozpoznaję bez pudła.

    Czyli dawno w lustro nie patrzyłeś albo zwyczajnie kłamiesz.

    > Ja tam nie żałuję.

    :-)

    > Pamiętaj, debilu, że to wszystko przez parę lat będzie dostępne w
    > archiwach.

    Już o tym debilu wspominałem, nie doczytałeś czy nie zrozumiałeś tego ?

    > Znów głupek nie dał rady...

    Potwierdzam, nie dałeś rady.

    > Wyprowadź się na spacer.
    > Kagańca nie zapomnij.

    Wyprowadzenie samego siebie na spacer zostawiam takim idiotom
    ja ty.

    > Przecież to robisz, półgłówku.
    > Nikt z tobą nie gada, debilu, tylko ja ci z łaski i dla zabawy bluzgam.

    Z tobą natomiast gadają wszyscy ( w tym wątku wszyscy trzej)i
    wszystkim odpisujesz inwektywami.
    Normalny inteligentny człowiek zastanowił by się na tym dlaczego
    tak się dzieje, ty nie jesteś w stanie.
    Ty jesteś z grupy tych dla których jak rzeczywistość nie odpowiada
    twoim wyobrażeniom to tym gorzej dla rzeczywistości.
    Ale jak rozumiem debilowi to nie odpowiada.