  • Data: 2010-06-02 20:56:36
    Temat: Re: Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:hu6cte$ki5$1@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <r...@w...pl> pisze:

    > Skoro taki dzieciak jak ty nie myśli to dlaczego ja miałbym ?
    Nikt nie twierdzi, że miałbyś. Po cóż stawiać przed tobą zadania nie do
    wykonania?
    Pozostań w spokoju bezmyślnym matołem.

    > Przecież sie poświęciłem i zszedłem do twojego poziomu tak
    > abyś miał szansę zrozumieć co piszę.
    To ci się tylko tak wydaje, jak to durniom.

    > Nie zrozumiałeś, ty jesteś głupkiem, prostakiem i chamem
    > a ja tylko staram sie aby inni mieli okazję to dostrzec.
    > I jak na razie wychodzi mi to nieźle.
    Mylisz się, prymitywny młocie. Nieźle wychodzi ci jedynie ujawnianie swego
    prostactwa, głupoty, chamstwa i zwyczajnego gnojstwa. W niektórych -
    rynsztokowych - środowiskach jest to powód do dumy, której podźwięk w twoich
    postach, co znamienne, dostrzegam.

    > Gdyby tak było nie odpowiadał byś.
    Głupiś. To fajna zabawa, podrażnić małpę, zobaczyć co zrobi. Rzuci kupą czy
    obślini banana.

    > Ale widać że zabolało jak ktoś ciebie potraktował tak jak ty
    > lubisz traktować innych. Więc będziemy kontynuować do skutku.
    Chętnie, przynajmniej na razie. Lubię czasem pobawić się kretynem. Poużywam
    cię trochę.

    > Kazać dzieciaku to sobie możesz w swoich fantazjach.
    Ale kazałem tobie.

    > A skoro chcesz kontynuować to plucie pod wiatr to proszę bardzo.
    Zaplułeś się jak świnia. Nie umiesz sam czegoś wymyślić tylko powtarzać po
    mnie?

    A jednak idiota...

    --
    Jotte