    From: "Czabu" <czabu_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Rodzinny" problem
    Date: Wed, 31 Jan 2007 19:44:33 +0100

    Użytkownik " Anna" <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:epnva8$lbr$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > nie wiem, czy to jest temat na ta grupę, ale spróbuję...

    <ciach>

    > Proszę o sugestie...jestem już u kresy wytrzymałości, nie mogę spać, nie
    > mogę pracować... Brat z bratową buntują ojca przeciwko nam - zapewne
    > chodzi
    > o "ojcowiznę", bo brat uważał zawsze, że po ojcu - wszystko jest jego
    > własnością.
    >
    > P.S. Niebiską Linię już "zaliczyłam", nic nie pomogli w sprawie :(
    To próbuj do skutku. Wzywaj policję przy każdej większej awanturze. Złóż
    sprawę w sądzie o znęcanie. W miarę możliwości staraj się wyrwać co Twoje i
    wynieś stamtąd póki jeszcze masz trochę zdrowia.
    Nie wstydź się tego co pomyślą sąsiedzi - to nie Ty robisz źle i naprawdę
    nie warto cierpieć tylko dlatego, że ktoś coś pomyśli. Może dzięki temu
    zdobędziesz świadków (chociaż może byc ciężko - ludzie nie lubią oficjalnie
    mieszać się do takich spraw).
    Z Twojego opisu wynika, że braciszek wymyślił sobie, że zagarnie wszystko -
    jezeli Twój ojciec nie robi nic, żeby go z tego błędu wyprowadzić, to z
    czasem będzie coraz gorzej. Jedyna szansa, że znajdziesz sojusznika w swoim
    ojcu, ale z tego co piszesz raczej niewielkie masz szanse...

    Wiem, ze takich rad łatwo się udziela, ale jeżeli sama nie zaczniesz
    działać, to nie licz, że ktoś za Ciebie rozwiąże tą sytuację.

    Pozdr
    Czabu