  • Data: 2010-09-17 17:22:42
    Temat: Re: Robieni w ... bańkę żarówkową
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4c938f25$0$27027$65785112@news.neostrada.pl...

    > Heh, akurat mam taką, rzeczywiście działa nieźle, bardzo szybko osiąga
    > docelową jasność. Barwa światła - dość ciepła.

    Hmmm, jeśli chodzi o "szybkość" to czasem kilka razy pstrykam, bo zapominam,
    że
    toto się zapala sekundę później niż natychniast (z prędkościa światła
    znaczy).
    Ale w nocy jak wstaję na sikanie, to cenię sobie, że pełna jasność uzyskuje
    duuuuuużo
    później od żarówki - bo oczu nie muszę mrużyć... ;))

    Feromon