eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRezygnacja z odbioru zamówienia › Re: Rezygnacja z odbioru zamówienia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!n
    ews.tpi.pl!not-for-mail
    From: davido <d...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rezygnacja z odbioru zamówienia
    Date: Thu, 16 Feb 2006 19:32:05 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 17
    Message-ID: <p...@n...com>
    References: <p...@n...com>
    <4...@4...com> <dt2fdt$e85$3@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: abmm38.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1140114772 9542 83.7.232.38 (16 Feb 2006 18:32:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Feb 2006 18:32:52 +0000 (UTC)
    User-Agent: Pan/0.14.2.91 (As She Crawled Across the Table)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:367529
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 16 Feb 2006 19:14:20 +0100, buraxta napisał(a):

    > Nie zmienia to faktu, że i tak może odstąpić od umowy w ciągu 10 dni.

    ok - w pełni się z tym zgadzam - ale nadal nie wiem, kto w takim
    przypadku ponosi koszty przesyłki (towar już został wysłany).
    Najgorsze jest to, że ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów ...
    tego nie precyzuje dokładnie. Wyraźnie jest jedynie napisane, że
    sklep ponosi koszty przesyłki w przypadku takim:
    1. klient zamawia produkt a
    2. nie mamy produktu a w magazynie
    3. umawiamy się z klientem, że wyślemy mu produkt b
    4. wysyłamy produkt b
    5. klient rezygnuje z produktu b :)

    pozdrawiam
    davido

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1