  • Data: 2020-11-06 12:57:12
    Temat: Re: Restauracja a maseczki
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06-11-2020 o 11:59, Budzik napisał:
    > Użytkownik Tomasz Kaczanowski ...

    > Tomku, kurwa wiem, rozumiem.
    > Ale ja naprawde nie o to pytam.

    Albo nie zrozumiałem, albo pytasz, co gdy się uprzesz i nie będziesz
    nosił, a ktoś wystawi Ci mandat. No to pierwsze zdanie odpowiedzi,
    reszta to dygresja. Tak jest bardzo dużo postanowień sądów o
    nielegalności przepisów i to odbywa się już w miarę z automatu. Jak
    prezydent podpisze ustawę i zostanie ona opublikowana, to stan prawny
    się zmieni, do tego czasu ogólnie należy przyjąć, że jest to zalecenie.

    --
    http://kaczus.ppa.pl