  • Data: 2020-11-16 15:52:41
    Temat: Re: Restauracja a maseczki
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16-11-2020 o 14:45, Zbynek Ltd. pisze:

    > Gdzieś Ty znalazł, że Sanepid odrzuca?
    > Bo z samych nagłówków wiadomości wynika, że nakłada. Do lipca nałożył na
    > ponad 21 milionów zł.
    > https://www.google.com/search?q=sanepid+na%C5%82o%C5
    %BCy%C5%82+kar%C4%99&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefo
    x-b-ab

    Bo nie wszystkie, ale coraz więcej odrzuca:
    https://www.antyradio.pl/News/Sanepid-99-proc-wniosk
    ow-o-ukarania-bezzasadnych-Wszystko-zalezy-jednak-od
    -urzednika-41203

    https://gdansk.naszemiasto.pl/pomorski-sanepid-odpow
    iada-nie-mamy-podstaw-prawnych-do/ar/c1-7889079

    A po pierwszych wyrokach w zasadzie stanowisko Sanepidu jest jasne - "to
    nie nasza sprawa, mamy inną robotę"
    https://innpoland.pl/162447,grzywna-za-brak-maseczki
    -w-miejscu-publicznym-przedsiebiorca-nie-zaplaci

    Jeśli chodzi o policje, też sa mandaty anulowane, tu masz ostatnie wyroki:
    https://pl-pl.facebook.com/Pawel.Tanajno.publicznie/
    posts/3628945333831437

    --
    http://zrzeda.pl