  • Data: 2012-10-07 16:22:40
    Temat: Re: Renta po mezu, czy co...
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > [...]
    >>>>> Emerytury [...]
    >>>>> mają być
    > ^^^^^^^^
    >
    > [...]
    >
    >> My tu nic nie odkladamy.
    >
    > A czytasz o czym jest ta gałąź wątku?
    > (o tym, czym *mają być*, a nie czym są)

    Twierdzono, że odkładamy to napisałem jak jest. I te emerytury są dokładnie
    tym czym mają być. Przekształcanie ich w odkładanie jest pozbawione sensu bo
    to każdy może zawsze robić. Chodzi tylko o to, by zwiększyć skuteczność
    systemu emerytalnego dla ograniczenia podatku emerytalnego a zwiększenia
    wysokości wypłacanych emerytur. W tym wszystkim jest elementarna kwestia
    równości, że np policjant, górnik czy rolnik jest równy każdemu innemu
    obywatelowi.