  • Data: 2004-12-01 17:46:48
    Temat: Re: Renoma
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> napisał
    w wiadomości news:Teerd.56035$ha.29847@news.chello.at...

    > a czy można sobie ot tak to ustalić w CBA ?

    No wysyła się wniosek. Dawno nie robiłem tego prywatnie, więc jeśli robią
    teraz problem, to można sie zwrócić do sądu, by ten nakazał ujawnienie
    danych dłużnika w postępowaniu nieprocesowym.

    > Pomijam nieoficjalne wtyczki i informatorów, ale czy taka Renoma czy
    > ktokolwiek ma jakąś legalną drogę prawną aby to ustalić ?

    CBA. Podadzą dane i jeśli będą wystarczające do wytypowania jednej osoby, to
    dostaną wynik.

    > Pomijam niekumatą sekretarkę i niedouczonego dyrektora szkoły, ale na
    jakiej
    > podstawie prawnej szkoła moze takie dane wydać ? Tj. pełne dane. Bo
    > przykładowo na zapytanie czy taki to a taki urodzony dnia był uczniem
    > szkoły... szkoła odpowiada raczej bez zbędnych ceregieli.

    Jeśli się okaże, że dane nie pozwolą na ustalenie dłużnika, to złożą
    zawiadomienie o przestępstwie. Podanie fałszywych danych spokojnie uzasadnia
    podejrzenie oszustwa. Policja najprawdopodobniej już nie będzie miała
    żadnego problemu z ustaleniem danych.