  • Data: 2004-12-01 22:51:48
    Temat: Re: Renoma
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:col57s$r14$9@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>
    napisał
    > w wiadomości news:Teerd.56035$ha.29847@news.chello.at...

    > No wysyła się wniosek. Dawno nie robiłem tego prywatnie, więc jeśli robią
    > teraz problem, to można sie zwrócić do sądu, by ten nakazał ujawnienie
    > danych dłużnika w postępowaniu nieprocesowym.

    Prywatnie to teraz jest tak, ze w CBA składa się wniosek, nakleja znaczek
    skarbowy.
    Kobieta sprawdza w komputerze... jeśli nie da się wytypować jednej osoby, to
    odp. dostaje się od ręki, że dane są nieprecyzyjne itd. i nie da rady
    ustalić, jesli widzi w komp. że jest 1 osoba... to:
    CBA wysyła do tej osoby list polecony z zapytaniem, czy osoba poszukiwana
    wyraża zgodę na ujawnienie danych takiej to a takij osobie poszukującej,
    jesli ta osoba odpisze, że tak... to CBA przekazuje adres zameldowania
    osobie poszukującej.
    Jeśli nie... CBA odpisuje poszukującej, że osoba poszukiwana nie wyraziła
    zgody.

    Jeśli osoba poszukiwana nie reaguje na list od CBA to CBA w odstępach
    miesięcznych wysyła kolejno jeszcze 2 listy polecone...
    Tak więc jest to długotrwała i czasochłonna procedura.

    > Jeśli się okaże, że dane nie pozwolą na ustalenie dłużnika, to złożą
    > zawiadomienie o przestępstwie. Podanie fałszywych danych spokojnie
    uzasadnia
    > podejrzenie oszustwa. Policja najprawdopodobniej już nie będzie miała
    > żadnego problemu z ustaleniem danych.

    No tak, baza PESEL to skarbnica wiedzy i ciekawych informacji. Wiele można
    by się dowiedzieć o sobie, przykładowo tropiąc przed kompem własne nazwisko.

    ehhh

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl