  • Data: 2008-09-18 21:56:01
    Temat: Re: Rekwirowanie kamery!
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    adam wrote:
    > Bylem przesluchiwany na policji, bo jakis czas temu zrobilem
    > nagranie filmowe i zdjeciowe ruchu ciezkich tirow na moscie o malej
    > nosnosci i przekazalem to nagranie policji.

    chora ta policja...

    ps

    Jak ktos napisze "kapus" to niech sie zastanowi za kogo kase bedzie ten most
    remontowany pozniej. Podpowiem ze nie za kase Kulczyka i Billa Gates.

    Ja tez mam jeden mostek na oku, goscie z betoniarni robia sobie objazd (raptem
    2km krocej maja). Sa zakazy dla pojazdow ciezszych niz 8t.

    Ile wazy standardowa, pelna betonu gruszka? 8ton czy mniej? Ten most juz raz
    byl remontowany, kto wie czy to przez tych pajacow nie bylo.