eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRekojmia vs. "otwarta gwarancja" › Re: Rekojmia vs. "otwarta gwarancja"
  • Data: 2002-09-01 19:12:59
    Temat: Re: Rekojmia vs. "otwarta gwarancja"
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sprawa banalna........

    Reklamacje musi przyjąc ma takowy obowiązek, jeśli nie załatwią niezwłocznie -
    fakt ten potwierdza pismem.


    Jeśli chodzi o ww. modem jako rzecz oznaczona co do gatunku - w przypadku wady
    można zażądać :
    1 odstąpienia od umowy
    2 obnizenia ceny
    3 wymiany na nowy wolny od wad

    Jesli sprzedawca ktory odpowiada z tyt. rękojmi nie wymieniał wcześniej na nowy
    wolny od wad tego modemu - moze zablokować twoje roszczenie odstąpienia od
    umowy poprzez tylko wymianę sprzętu na nowy - ale tylko jeden raz - jesli wada
    jest istotna.

    Nie moze bloowac tego roszczenia poprzez wykonnanie naprawy modemu - gdyz jest
    to rzecz oznaczona co do gatunku - gdyby to byla rzecz oznaczona co do
    tozsamosci to owszem miałby tkaowe uprawnienie.

    Chyba wszystko juz jest jasne ?
    Dominik Spalek www.forum.wirma.pl


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1