  • Data: 2006-10-11 21:23:44
    Temat: Re: Rękojmia na baterię do telefonu komórkowego
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    akala napisał(a):

    > Ty chyba chcesz koniecznie aby "ONI" /ci z tego salonu udowodnili Ci ,że:
    > nie potrafisz się posługiwać telefonem,
    > źle konserwowałeś baterię
    > źle ją ładowałeś ,a to jeszcze możesz się dowiedzieć jeszcze stu inny
    > spraw ,których nie potrafisz.
    > Więc zamiast udawać się tam " po te nauki" lepiej skorzystaj z rady i kup
    > inną baterię. Dodam ,że moja znajoma dowiedziała się ,że źle wkładała
    > wtyczkę do gniazdka i właśnie z tego powodu padła bateria .

    Mnie wczoraj w nowym telefonie bateria padła - po wyjęciu wtyczki.
    Chwilę telefon podziałał i zgasł.
    Telefon przestał działać, nic nie dalo włączanie i wyłączanie, ponowne
    wkładanie wtyczki.... Otworzyłam obudowę, wyjęłam baterię, potem znowu
    włożyłam, przyciśnęłam i telefon uruchomił się.
    Teraz się boję, że w każdej chwili ta bateria może mi naprawdę padnąć i
    nie wiem co robić. Fakt, że telefon jest na gwarancji, ale w serwisie
    mogą przecież mi powiedzieć, że baterii nie wymienią :-(

    --
    Kaja