  • Data: 2008-06-28 01:56:57
    Temat: Re: Rękojmia na Allegro
    Od: "Tom" <t...@t...plz> szukaj wiadomości tego autora

    <a...@g...com> wrote in message
    news:bdc2374b-c8a0-468e-818c-a4cb4b41d5a1@z72g2000hs
    b.googlegroups.com...
    żadnego z nim problemu. Po 26 dniach od wysyłki (a więc sporym czasie
    na przetestowanie go) otrzymałem komentarz na Allegro, w którym stan
    sprzedanego notebooka był określony jako świetny. Po 3 miesiącach i 3
    tygodniach (112 dniach od wysyłki) dostałem od kupca maila, w którym
    twierdzi, że notebook ma uszkodzoną płytę główną i żąda zwrotu kosztów
    naprawy, którą przeprowadzi w serwisie w swoim mieście. W następnym

    jakie warunki sprzedazy dales, gwarancje na rok, w takim przypadku musisz
    pokryc koszta naprawy

    jak go sprzedales taki jaki jest w dobrym stanie i gosc stwierdza ze stan
    jest super po otrzymaniu wtedy nie masz zadnych zobowiazan

    a potem sie popsul no coz, ma nauczke na nastepny raz kupowac w sklepie z
    roczna gwarancja a nie na aukcjach za pol ceny i potem miec protensje nie
    wiadomo o co