  • Data: 2004-09-15 20:35:11
    Temat: Re: Rękojmia
    Od: "fi5h" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam wrote:

    > Kiedyś tak było.
    > Ludzie nadal myślą tez że mogą w ciagu 3, 5, 7, 8, 10 dni oddać kazdy
    > towar do sklepu... mniej więcej z tych samych czasów ta wiedza.

    Dikladnie i to jest niestety problem, bo ludzie nie dosc ze sami teraz
    produkuja takie sobie prawa to jeszcze tak bardzo sobie wmawiaja istnienie
    czegos takiego ze staraja sie na to powolywac.

    Ostatnio mialem wlasnie podobny przypadek:
    Przychodzi do mnie pan z kamera Canon i mowi ze mu sie wczoraj zepsula,
    patrze na zakup a tu juz jest 3 miesiace po gwarancji. On zatem stara sie
    mnie przekonac ze skoro juz gwarancja sie skonczyla to on moze sobie ja
    oddac i zarzadac gotowki bo mu sie nie podoba. Ehhh :) potem po tekscie w
    stylu " bo jak bylem w usa.." wszystko jest jasne. "Witam pana w RP"

    --
    fi5h

    "Gdyby gówno było w cenie, biedni ludzie rodzili by się bez odbytów"