    From: "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacje, brak odpowiedzi, wyznaczenie terminu...
    Date: Mon, 12 Sep 2011 10:00:07 +0200

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j4cu0k$dql$1@news.onet.pl...
    > Mam taki przypadek.
    [ciach]
    > Jak zmusić firmę by w końcu zrobiła co ma zrobić.
    Tylko sprawa w Sądzie. Ja mialem reklamację parkietu, wykonawca przyjął
    reklamacje i na nią nieodpowiedział w terminie. Zlożyłem kolejną z żądaniem
    wymiany parkiety na nowy. Ustaliliśmy termin, sprzedawca go nie dotrzymał.
    Kolejnym krokiem bylo odstąpienie od umowy. Oczywiście na sprzedawcy to nie
    zrobiło żadnego wrażenia. Sprawa trafiła do sądu. Trwało to 2 lata, sprawę
    wygrałem. Teraz szykuje pozew cywilny za strarty wynikłe z nierozpatrzenia
    reklamacji, bo nie mogłem zamieszkać w domu.

    Generalnie jest tak, że sprzedawcy/wykonawcy albo są uczciwi i od razu
    załatwiają reklamacje towaru/usługi, albo albo nie są, czekają i liczą na
    zmęczenie materiału (klient sobie odpusci i to jest wiekszość) lub na prawę
    w sądzie (na co decyduje się niewielu).

    J.